Rejestr umów
Dodano: 12 lat 9 miesięcy temu
Wdrożenia typu: obieg dokumentów w firmie (w tym także obieg dokumentów finansowych, zarządzanie umowami, plan urlopów) pozwalają na konstruktywną komunikację w firmie i zwiększenie zysku z pracy. Na stronie zostały opublikowane informacje o poszczególnych modułach dostępnych w ramach firma 2.0, wśród których widnieją: CRM, Intranet 2.0, rezerwacja zasobów i wiele innych rozwiązań wspierających funkcjonowanie firm.
Kategorie: Biznes Tagi: crm , firma 2.0 , obieg dokumentów , obieg faktur , rejestr umów , ewidencja urlopów , intranet , obieg informacji , zarządzanie wiedzą , efaktura , e-faktura , obieg faktur w firmie , obieg faktur kosztowych
Podobne wpisy
- Analiza techniczna
- MS Consulting Group s.c.
- Okulary ochronne
- Http://medyczny.store | sprzęt jednorazowy
- Buhaje genomowe
Komentarze
Adres strony:
Wyświetleń:
1410
Wizyt:
1096
Kliknięć:
25
CTR:
2.28%